Skön dag ändå

0kommentarer

Sågs med gruppen klockan 8 imorse, sjukt jobbigt att gå upp när man inte sovit speciellt bra. Hade sedan lektion 10-12, om vad? Jadu, ingenaning. Förstår inte vad ja ska med den här kursen till, men men. Cyklade (?!) för första gången ner till Droskan för i år, min vapendragare (stackarn brukar få cykla extra hårt då jag klänger mig fast för snålskjuts). Efter en god pasta m. skinka och bacon, vill inte vädret vara med oss utan det började hagla, vart tog våren vägen hann man undra.

Vi cyklade upp till Iksu där jag köpte mitt första egna brännbollsträ (överlycklig). Fick inviga det ikväll när vi hade träning på ängarna. Äntligen kan vi spela på ängarna, och det är bara 22 dagar kvar till Yran, wihooo.



Bild från förra årets yra, vilket väder vi bjöds på, hoppas på samma tur i år

Kommentera

Publiceras ej