Onsdag

1kommentarer

Det är sjukt jobbigt att varje morgon vakna och känna att man inte är 100 % kry, att sedan åka på träning och få den känslan fast ännu mer känns inte bra alls. Det är nästan så att jag vill att förkylningen ska slå ut ordentligt så den kan försvinna för gott sen. Jag är i princip aldrig sjuk så detta gör mig galen.

På morgonträningen igår kom den där förkylningskänslan igen och jag fick verkligen kämpa mig igenom träningen. Samma sak på kvällen, jobbigt när man vill så mycket mer men orkar inte. Övrigt roligt igår på träningen var sopklunsen (vi klunsar om vem som måste sopa alla banor),  Proppen förlorade då alla tog påse och hon sten, lite roligt faktiskt.

För övrigt var det skola, droskan, spelarmöte, lasarettet, apbergethäng, jordgubbar och solen som förgyllde min dag igår. Idag har jag tagit en sovmorgon till 09.30, grymt för att vara mig.



Mysan och Packis ur de snyggaste vinklarna

1 kommentarer

P

05 May 2010 12:08

ehhh, roligt var väl inte ordet kanske! Roligt blir det i helgen däremot. blink blink.

Kommentera

Publiceras ej