Ons

0kommentarer

Dagens gruppmöte bestod av en massa suckande och vi kom inte speciellt långt så vi beslöt oss för att lägga ner och fortsätta hemma. Något som jag inte gjort förens nu ikväll i solnedgången med min solstol, den är för övrigt bästa inköpet den här veckan.

Jag tog med min följeslagare (hehe) J på Droskan där det serverades min favoriträtt, Kyckling wok. Solen började visa sig från sin bästa sida och solen stekte nästan lite för mycke, att svettas och äta samtidigt är ingen höjdare. Var en snabbis på stan för att hitta en billig hud lotion, hittade en på Åhlens och sen var det bara att cykla hela vägen hem, uppförsbackarna är inte nådiga.

Vid 14.40 mötte jag upp Palle vid Ica för att påbörja vår joggingrunda, kroppen kändes grymt bra och vissa var tröttare än andra...hehe. Hade orken att spurta upp i backen vid vattentornet och även efter de kändes de bra. Hoppas jag får behålla formen tills imorn när Milen ska genomföras, Team Mysan är laddade och ser framimot en fin kväll med bra löpning.



Hahah vilket jävla köttbulleansikte, men men

Nu är det Greys och sen blire nog sängen.

Finner inte motivationen till att göra något alls egentligen, humör upp och ner, jag hatar de

Kommentera

Publiceras ej