Min egna lägenhet, lite tjuvkik

5kommentarer

Igår var jag och min Emlan och kikade på min lägenhet, jag vill bara flytta nu!




Köket



Fortsättning av köket, detta bord ska jag köpa.



Sovrummet, ingen höjdarbild, men men...man får iaf plats med en bred säng ;)



Vardagsrummet



Vardagsrummet

 

Badrummet, dåliga bilder, men de var jätte frächt



Vardagsrummet/hallen/köket



Hihi, så nu har jag en köksmöbel och typ en soffa också, förlåt om jag upprepar mig men...FAN va ja längtar efter att få flytta in!

5 kommentarer

systeryster

28 May 2010 18:56

vad fint det ser ut! då kanske man kan komma upp och hälsa på lite mer :)

fia

28 May 2010 21:39

När är inflyttningsfesten? ;) jag kommer på dirren mysan :D

sanna

28 May 2010 21:43

va fin den såg ut o vara :) härligt med en stor lägenhet :)

Albulena

28 May 2010 22:44

Mysig lägenhet! :)

Maria

31 May 2010 19:17

Åh vilken fin lägenhet! :)

Kommentera

Publiceras ej