Lördag

0kommentarer

Fredagen avslutades på Taj Mahal, med trerättersmiddag, inte helt fel kan jag lova.

Lördag morgon och jag vaknar klockan kvart i sex, helt klar vaken, men lyckades somna om och gick upp klockan halv åtta. Pastasalladen, frukten, solstolen, filten och solbrillor x2 packades ner och jag tog cykeln ner till ängarna vid halv 9.
Vi spelade ett flertal matcher och tillsist kom vi till final där vi förlorade med två poäng, men trots att vi inte spelade jätte bra så var det ändå stabilt.

Såhär skriver brännbollsbloggen:

"Salming imponerar. Utan att göra en särskilt bra match är de nära att slå BK Rel. Me Oscar Stenberg i laget hade fler duttar eller markbollar suttit och då hade det varit svårare för BK Rel att vinna. Salming är mina favoriter i Brännbollscupen. Även efter det jag såg igår." 

Efter finalen skyndade jag mig hem för att sedan cykla (tror jag aldrig cyklat så snabbt) till Sandy där tjejerna väntade och jag kunde börja dricka och göra mig iordning. När Sandy och Emlan gick för att börja fixa på sittningen var Sofie kvar och höll mig sällskap.
Vid 18 samlade sig 68 festsugna IVPare för en mycket lyckad sittning, tack för bra arrangemang!!



Dricker vår fördrink



Snygg hållning på hon till höger...



Elin, Mysan och Bosse



Sandy, Mysan och Sofie



Emlan, Sandy, Mysan och Sofie



Simon, Emlan, Sandy, Mysan och Sofie

Bilderna är lånad från gullet Emlan! :)

Tack för en trevlig kväll allihopa.

Kommentera

Publiceras ej