Första solningen

0kommentarer

Igår visade sig vädret från bästa sida och jag passade på att använda min nyinköpta solstol och glassade i solen. Satt i två timmar och hann få lite färg, måste ju ligga i inför lördag då det är sittning med tema sommar. Kan ju inte komma vit som en husknut då inte, skulle inte passa sig. hehe.

Efter min solning åkte jag iväg på tränarmöte, ett möte där snacket tog en kvart och sedan fick vi städa bollrummet, seriöst tror jag aldrig någon har städat där innen någonsin, men nu är det fint iallafall. Ska även se om jag ska anmäla mig till träningsutbildning nu i höst, topp tränare here i come ;)

Vi fick även sponsring till en pizza var, min pizza står oäten i kylen, ska nog frysa ner den. Jag gillar inte pizza, men som student vart jag i princip påtvingad att beställa en ändå,
- Beställ en du med så kan du äta den till lunch imorn!



Dåligt med bilder från min egna kamera, men de kommer kanske...så småningom, vem vet. Nu är det gruppmöte som gäller. Skulle egentligen ha sprungit kl halv 8, men (tur i oturen) slapp jag, haha. Palle ska dra mig runt i eftremiddag istället.

Kommentera

Publiceras ej