Måndag

2kommentarer

idag klockan 8.00 började mitt nya liv som receptionist på Hudiksvalls Tidning, eller egentligen heter vi Innesälj, men ingen fattar vad de är så jag kör på den andra förklaringen.

Har redan kommit in i hur allt ska gå till, inte så mycket nytt, utan allt är i princip som det varit under de tre år som jag jobbat här. Helt sjukt att jag redan är inne på min tredje sommar här, vart har tiden tagit vägen?

Dagen till ära fick jag även min egen inloggning på datorn, den ni ;) haha. Så nu bokas annonserna i Mywest....

Men nu ska jag fortsätta klippa och klistra :)

2 kommentarer

Playmates Of Sweden

14 Jun 2010 17:23

Ha en fortsatt trevlig kväll kram! :D

Millah

14 Jun 2010 22:27

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Kommentera

Publiceras ej