Måndag

0kommentarer

Ny vecka med nya möjligheter och endast fyra dagars jobb, sen äre Midsommar.

Denna helg har bara flugit förbi och jag har inte hunnit med att göra allt jag hade tänkt. Bort fortfarande i ett kaos, men ska försöka bli klar ikväll.

I fredags efter jobbet var det fotbollskik, mitt lag spelade med förlorade. Hängde med Asta och Titti, vart inbjuden att spela korpenfotboll haha, kanske vore nått. Efter matchen vart det räkfrossa hemma hos mig, 2 kilo räkor smällde vi i oss. Sjukt gott var de!

Kl 07.50 satte jag och Majsen oss på bussen mot Sundsvall. Strosade runt i stan innan vi tog bussen ut mot Birsta. Där mötte vi upp mammsen för att käka på Ikea. I entrén mötte vi ett brudpar som vigdes...i entrén på IKEA, vet inte om jag tycker det är den perfekta plastsen för ett bröllop. När vi satt och åt senare hade de deras middag uppe bland allt annat folk som åt...
Vi gjorde en sväng inne på Birsta city, kom ut därifrån med ett linne (25:-), en tshirt (25:-), en långtröja (75:-) och en vattenflaska (10:-). Bra priser.
Inne på Ikea vart det handling både till min lägenhet och mitt nya renoverade rum hemma i Enånger. Dock kommer vi handla möblerna till lägenheten när vi åker upp nästa vecka. (helt sjukt att om en vecka är jag lägenhetes"ägare").

Igår (söndag) sov jag till 12, längesen jag sov så länge, men passade på. Monterade sen möbler till rummet med pappsen, sen en tur med mamma på Fyndboden. Fyndade en ljuslykta för 39:-. Var sedan upp på A-lagsmatch, Enånger-Edsbyn, ett målrikt kalas som slutade med seger för Enånger med 6-4. Efter matchen hade vi träning, kände mig sjukt pigg, hade nog mest energi på hela träningen skulle jag kunna tippa på.

Tyvärr så har jag inga bilder (tog med min kameran till Sundsvall, men Majsen kunde inte knäcka ur sig förens jag satt på bussen att det var slut på batteri på den)....men ska försöka bli bättrea!

Kommentera

Publiceras ej