Lite tid

0kommentarer

de senaste dagarna jag haft lite tid, och den tid jag har haft har inte prioriterats på bloggen, tyvärr.

Efter min och Porres sjuka picknick vart det lite plugg innan fredagskvällen var slut. Lördag morgon betyder gym för oss, var där strax efter 10 och cyklade sedan till Sandy för att säga hejdå till min käre vän. Sjukt att man inte kommer ses på flera veckor efter ha hängt tillsammans mycket den senaste tiden. Saknar dig darling.

Efter en liten tripp till stan vart det fest på Liljansberget som sedan fortsatte på TC, kvällen avlutades med en sjukt god Subway macka, då menar jag verkligen sjukt god. På söndag morgon väntade jag in mamma och pappa som skulle komma upp.
Runt två tiden rullade dom in och vi började sortera det som skulle med hem och det som skulle vara kvar, fast de skulle förflyttas till palles lägenhet. Måste erkänna att jag har sjukt mycket saker, är glad att jag inte hade några möbler också, men tydligen räckte kläderna, de var jobbigt nog.

Pappa bjöd på Mongoliskbuffé på Great Estern som avslutning på gårdagens slit.

Dagen började med att jag vaknade först och fick väcka de andra två och vi började ta reda på resten av sakerna...efter packning, droskan, universitetet och en tråkig/trång resa hem landade vi äntligen i Enånger. Nu är jag här för att stanna i minst 10 veckor.....

Kommentera

Publiceras ej