Det är Robin Hood jag vill ha

0kommentarer

Igår kväll var jag och kikade på Bio, Robin Hood. Och att jag aldrig lär mig att ta på mig understället när jag ska på bio, håller alltid på att frysa ihjäl.

Filmen var väl sådär, lite annorlunda från den Robin Hood jag hade trott att de skulle vara. Men nu kan jag bocka av en till film på min lista, tydligen har jag sett för lite film. En hel resa mellan sthlm-Umeå var jag den enda som inte hade sett nån av de välkända filmerna som de rabblade upp. Hur kommer det sig att jag inte sett några välkända filmer som barn?

Jag tror att de är för att vi aldrig kikade på film när vi var små, vi lekte istället, byggde grymma kojor (som vi inte lekte i utan byggde nya istället)

Nee, nu måste jag väl ta tag i den där himla hemtentan som ligger över mig....

Kommentera

Publiceras ej