Dålig uppdatering

0kommentarer

men jag passar på att hitta på saker hela tiden, nu när jag fortfarande är ledig. På måndag börjar allvaret...

En kort reumé på vad som hänt de senaste dagarna:

Onsdag: Morgonprom kl 06, jag och Hanna höll i badminton för Iggesunds skolan mellan 9-14, kl 15 var jag tränare för Wille och Amelia, Kl 17 var de fotbollsträning och sedan vart det förfest på EIK för att sedan gå ut på bockarna/Manis.

Torsdag: Solade hela förmiddagen, hängde med Asta, Willes skolavslutning och sen sommarlovs fika med familjen i stan.

Fredag: Morgonprom, Tränare för Wille och Amelia, stressa för att bli klar innan Helena kom och hämtade oss, Studenttåget (hittade inte alla jag skulle), trängdes i Borgaparken, hängde på stan och väntade på Mamma, studentmottagning hos Jonas och Linnis (sjukt god mat), förfest hos Jonssons, utgång Manis/stadt.
Kvällen avslutades med bussfärd hem och sjukt goda mackor när jag kom hem!

Ikväll vankas det fest igen, tråkigt med vädret bara :( men men...tråkiugt för alla studenter!, regn på balen!

Kommentera

Publiceras ej