Bullllar

0kommentarer

Efter en mysig morgonpromenad med Lillen och Emma, avnjöt jag en underbar frukost samtidigt som jag läste HT. Det är bland de bästa med att vara hemma, att sitta och läsa HT samtidigt som jag äter frukost. Vid 10 gick jag stigen ner till Lillen för lite bullbak. Eller lite var ju att inte berätta hela sanningen, vi bakade ca 8 plåtar och det vart sjukt mycket bullar.

Var sedan in till stan för att köpa studentpresent och skolavslutningskläder till Wille. Vi var in på H&M, jag plockade två tröjor och ett par skjorts, sen var vi klar, Mamma kom och betalade, det kallar jag effektiv shopping!

Nu på kvällen har jag försökt att få in mina saker, mutade majsen med att ha mina grejer i sitt rum. Men sjukt mycket saker ligger kvar i bilen fortfarande...väntar på att pappa ska renovera klart mitt rum, sen så!

Kommentera

Publiceras ej