Sommaren visar sig

0kommentarer

Emmsan hade lagt ut lite härliga bilder på fejjan från vad vi har haft för oss de senaste vackra sommar veckorna.



Mina bruttor på Kul på Vallen, riktigt mysigt. Jag, lillen, Emma, Martin och Kling drog dit för lite mys i den underbara soliga kvällen.



Lillen, Kicks och Mysan påväg till Borka Brygga för vårt älskade Engmans Kapell. Jag kör med flaskan i högsta hugget!



En till nästan lika, en riktig sommarbild!

Jag kommer ikväll att först träna, både badminton + löpning och sedan städa mitt rum. Sen ska jag ta tag i städningen av mitt rum, lever i ett kaos av kläder utspritt över hela rummet. Sen måste jag packa och se till och ha allt packat inför min + nästan hela familjen tripp till stockholm imorn.

(Btw så somnar jag snart här på jobbet)

Kommentera

Publiceras ej