Onsdag

0kommentarer

Det är nu fyra veckor och tre dagar tills jag får semester. Det blir dock ingen lång semester, men en vecka hinner jag få iallafall. Jag slutar den 20 augusti och då går flyttlaset upp till Umeå igen tillsammans med Mamma och Pappa. Vi måste kompletera min lägenhet på möbler samt att lite (mycket) mat måste inhandlas.

Men än är det ju inte aug, så innnan dess ska jag hinna med:

- Fre/lör Brännbollscup i Bollnäs (Hanna ska följa med och spela, kommer bli riktigt roligt)

- Imorn kommer bror och syster kommer nästa vecka tillsammans med barnen

- Slutet av månaden innebär lön..wihoo

- 26 juli Körskolan

- 30 juli Hudikkalaset med mina bruttor

- 6-8 augusti Syrrans+Tomas+deras kompis 90 års fest

- 14 augusti Ev middag hos Lillen (avslutningsmiddag)

- 20 augusti Jag åker hem till Umeå

------

- 24 augusti tar ev flyget ner till Sthlm för lite häng i storstan

- 28 augusti Täby Open

- 3 september utbildning på Bosön


Det bästa med att ha en sån här planering är att veckorna på jobbet går mycket snabbare om man har något att längta efter. Det bästa med att börja skolan igen är att jag ÄNTLIGEN får hänga som vanligt med mina fina vänner där uppe.

Kommentera

Publiceras ej