Gårdagen

0kommentarer

Som vanligt dålig på att uppdatera.

Gårdagen bestod av morgon prommis med Mammsen kl 05.30. Sen jobb hela dagen, hann med en lunch med mamma också. Efter jobbet direkt hem, slängde i mig lite gröt innan det var Badmintonträning tillsammans med Wille och Amelia. Vi körde i 1 ½ timme, vann över Wille både i hel & halvbane macth, hehe. Snart blir lilskiten bättre än mig så bäst man passar på att skryta nu.

Efter träningen snörade jag på mig joggingskorna för första gången på väldigt länge. Fick bli en rutt runt kafferundan (4km), trots min lilla förkylning kändes det ganska lätt att springa.
När man slutar kl 17 så hinner man inte med så mycket aktiviteter på kvällen, ska man träna så går hela kvällen åt till de. Missade en Volley på Maln eftersom jag verkligen hade lovat Wille att träna med han, men men man kan ju inte hinna med allt här i livet. Förhoppningsvis kommer det fler sådana kvällar.

Kommentera

Publiceras ej