Egentligen borde jag kunna

0kommentarer

sitta och uppdatera min blogg hela tiden eftersom jag tillbringar alla vaken tid i princip farmför datorn. Men trots detta är jag sjukt dålig på att göra de....


Idag flög jag upp ur sängen vid strax efter kl 06 för att jag trodde jag var sen, men så var inte fallet, dock har jag inte gått upp så tidigt på väldigt länge. Tror alla i familjen var sjukt glömska idag, Pappsen glömde sin viktigaste ägodel (kepsen) + sin matkasse, jag glömde matlådan + kamera (men fixade det med pappa nu) och det förvånar mig inte om jag glömt något annat också.

Igår skulle jag ha tränat egentligen men en smygande förkylning är påväg känner jag, jag som aldrig är sjuk, så jag hoppas den blir kortvarig. Men när jag inte var iväg och tränade så glömde jag att jag hade mina fotbollskor på Brovallen, och dom måste jag ha imorn till brännbollen. Tur att min lillebror som är 8 år (!!) yngre har lika stora fötter som mig så jag kunde ta hans skor istället. Sjukt när lillebror börjar växa, tänk den dagen han växer om mig på längden också...sjukt.

Nu är det "bara" 5 timmar kvar innan vi blåser upp till IKEA och sedan vidare till Umeå! Längtar är vad jag gör!

Tjingiling! 

Kommentera

Publiceras ej