Moster My

0kommentarer

Jag saknar min syster och hennes små barn, inte blir det bättre för att vi bor så långt bort ifrån varandra. Jag missar att vara med när Emma och Rasmus växer upp.

Hittade dett i Syrrans blogg:

"Emma har en fantasi som är helt ofattbar. Bland annat så ser hon ända till Thailand med sina ögon, därför behöver hon inte hålla mig i handen när vi går över gatan.¨
Allt vatten är samma vatten överallt så därför kan man inte dricka det när man badar, då kan man bli magsjuk eftersom det kan komma från Thailand.
Moster My kommer vi aldrig mer att träffa för hon har flyttat till Umeå och det är sååååå långt bort.
Jag är så stor som jag är för att Emma skulle komma ut ur min mage. Om jag inte hade varit så stor så hade inte Emma fått plats där."

Hemskt att se att Emma tror att jag aldrig kommer träffa henne igen. Uscha! Lugn Emma, Moster My finns alltid med dig!

Kommentera

Publiceras ej