Min helg

0kommentarer

I Torsdags tog jag flyget ner mot sthlm, allt flöt på väldigt smidigt och jag tycker det är helt sjukt att på 1 timme vara ner i sthlm. Skulle jag ta bilen härifrån skulle jag inte ens hinna till Ö-vik på den tiden.
Hann bara lämna av väskorna innan det bar av till Eriksdalshallen för badmintonkik. Såg Sofie spela och det vart en vinst ofc. Sen vart jag sittandes på hallen fram till 22, hann se mycket bra badminton. Tror både jag och kicki vart taggade för att träna själva.
Natten bjöd på polisbilar och två rädda tjejer.

Fredagen började med shoppning innan det var dags för Sofie att spela igen, dock förlust denna gång. Sen vidare ut på stan och sedan till hallen igen. Satt där sjukt länge, träffade erik och såg ännu mer bra badminton. Åkte sen hem till kicks för mys i hennes grymma lägenhet som jag skulle kunna dö för att få äga (fast skulle jag dö vre de ju ingen vits att ha den..hmm).
Kicksan tyckte vi skulle bli fulla och bjöd på nån häxblandning, dock inge vidare...vi la ner dessa tankar som hon hade.

Vi tog det lugnt på lördagsmorgon och gick på ICA, plus att vi var de första inne på systemet, haha. Jag drog sedan vidare mot Lunch med syskonen + Emma. Fikade även med bror innan vi skildes åt, ja mötte upp de andra vid bion. Snabba casch var väl inte direkt en film i mitt tycke, men nu har jag sett den och kan hänga med i allt snack ang. den. Gubben brevvid mig kan nog inte det eftersom han passade på att sova och snarka. haha. 
Sen vart det pizza och till att öppna första cidern innan resten av skaran droppade in. 
De var ett trevligt killgäng plus tre tjejer hemifrån. Det var ölspel o sånt innan vi drog ut på söder. Kvällen var kul, trevligt gäng.

Men att gå upp på sön för att flyga hem när man helldre hade velat sova var dock inte lika skoj. Men aja, ja kom hem iaf.

 
Kicksan


Kicksans häxblandning

Kommentera

Publiceras ej