Jag dog inte

0kommentarer

som tur är eller vad man ska säga.

Var nervös innan jag skulle redovisa mitt arbete idag, jag blir nästan alltd lite överdriven när det kommer till just presentationer. Säger att jag inte vill, att jag vill dö hellre. Men vore det inte lite väl töntigt att dö av en sån sak?

Jo. enligt mig iallafall. Så därför tog jag tag i saken istället och gjorde mitt bästa. Att sedan få bra kritik efter gör bara att det hela känns mycket bättre. 

"Perfekt muntlig kommunikation" "Tydlig röst och bra tempo" Talar fritt, engagerat, levande med bra kontakt" 

Ord som fylls på i "Må bra spalten"

Fick även ett mail av Mamma innan med denna text:

För mig är allting möjligt!
 
Jag kan klara precis allting jag föresätter mig att göra.
Jag ser bara möjligheter och potential. Jag har både tillit och kraft
och jag tar fatt i alla tillfällen som kommer i min väg.
Jag har alla resurser att göra det som jag vill.
Nu sätter jag igång!

 

Kommentera

Publiceras ej