Helgen som vart

1kommentarer

Klockan 10 i fredags började vår 7 timmar långa resa mot Borlänge. En resa fylld med skratt, en åksjuk Lisa, en låt som alla fastande på. One way or....

Helgens låt:



Väl framme lagomt trötta på att resa och även less på "helgens låt" vankades de käk på världshuset och en tripp till Maxi.
Kvällen bjöd sen på laddning och tv/film kik. Abe och jag hade världens brottningsmatch, från min sida var det såklart jag som vann. hehe.

Hela lördagen spelades det matcher, fick wo i första singeln men förlorade andra trots hyffsat spel för att inte tycka om att spela. Dubbel åkte vi ut mot några rävar, trök. I mixen fick jag en anna partner eftersom min egen inte klarade av att agera tjej, "vicka på rumpan och äga nätet". Den nya partnern hade iaf "nästan" vart med i landslaget i mix, mina intresse smurfar hoppade riktigt högt...
För de andra gick spelet hyffsat och de tog sig vidare till söndagen.

På kvällen vart det pizza och paradise hotell. På visa rum hörde jag rykten om att de pågick ovanligt högljuda tävlingar. hahah.
Hade svårt att somna och inte hjälpte det med att varje kvart nynnades en viss låt....

Söndag = hemfärd. Först lite spel av mina duktiga klubbkompisar, ingen vinst (tur iofs för klubben hade bokat biljetter hem innan finalen skulle gå) snacka om att de trodde på oss.
En dryg hemresa med film, pannkakor, skratt och mycket sovande.

Helgens låt: samma som tidigare
Helgens citat: lisa och sofie stod för många av dem
Helgens ord: mycket dåligt (med sofies danska brytning)
Helgens match: abe och min brottningsmatch
Helgen konstigaste tävling: pågick i rum 116, vinnare var tydligen Lisa
Helgen film: Yrrol
Helgen sms: "Du, vilken tragik att vi bor så långt ifrån varandra"
Helgens slag: En helt sjuk boll av mig, skönaste att det finns flera vittnen, eller hur sofie?

....listan kan göras längre, mycket längre

1 kommentarer

S

18 Jan 2010 17:48

varför är inte listan längre då?!?! i dont understand? Vill bara förtydliga att ett vittne är inget vittne!mohahaha Och så vill jag tillägga att alla åt inte pizza! ;)So long suckers! /Jag vinner bara dom viktiga matcherna!

Kommentera

Publiceras ej