2010

0kommentarer

Vilken jävla kväll.

Kvällen började lugnt med Hanna, Asta, Titti och Ärtan, vi käkade tacos, spelade ett spel och åt efterrätt och såklart drack lite grann. Vi fortsatte sedan vidare mot bygdegården för fest som några kompisar hade annordnat. Kul idé var min tanke om det hela, iallafall i början.

När vi kom dit var det redan ganska mycket folk, många man kände, mycket ungt folk. Jag minglade på och alla inväntade vi 12 slaget som snart skulle firas ute på parkeringen. Men innan dess hann en ruta gå sönder och folk gjorde illa sig, blod spruta åt alla håll.

Fick mig ingen Nyårskyss i år heller.....

Efter 12 slaget urartade allt, jag skojar inte om det var 8 stycken slagsmål. Folk grät och slogs åt alla håll och kanter. Jag vart riktigt less, bråk löser verkligen inte någonting.

Vid 02 kom jag och Titti hem, uppe var fortfarande Mamma och Pappa, lite snack o fika innan vi somnade. Kan ju inte säga att det var en bra start på 2010, men men.

Tack iallafall till ni som ska ta åt er

Kommentera

Publiceras ej