0kommentarer

nu har jag som sagt fått tillbaka min dator och är ca 1200:- fattigare pga att jag inte kan något om datorer. Enligt mig är det sånt som bara ska fungera, eller att jag har personer i min närhet som kan ta hand om skiten, men men, nu ska vi inte hänga läpp för nu är VI tillbaka för att stanna.

Då kan man ju undra vad jag har hållt på med under denna tid borta från datorn, jag kan ju börja med att säga att jag är sjukt glad över att OS sänds på Tv, annars vette katten vad ja skulle ha gjort. Har även hunnit med att haft en skit vecka som avslutades mycket bra med badminton läger.

Trots att jag skadade foten förra veckan har denna veckas träning gått bättre än på länge, det var längesen jag kände mig så peppad och stark. Ska bli kul att åka på tävling i helgen och spela, första gången på väldigt länge. Så det är verkligen något jag ser fram imot, sen att träffa familj och vänner igen, dom har jag inte sett sen jul?!

Jag har tänkt att jag ska ta mig i kragen och börja uppdatera lite bättre nu, så vi får väl se hur det blir med den saken.

Nu: Frulle och sen skola (enda lektionen för den här veckan)

Pussen flyger

Kommentera

Publiceras ej