En lista

0kommentarer

snodde den från Maria, hoppas de är okey.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Avatar med mina superdeuper vänner
Vad gjorde du kl 08 i morse? Låg och sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Stod i duschen och mådde riktigt gött
Det sista du sa högt? "Hejdå!"
Det senaste någon sa till dig: "Hejdå och tack för hjälpen"
Vad har du druckit idag? Vatten 
Vad var det senaste du åt? Lite naturgodis som vart kvar sen igår
Vad var det senaste du köpte? Naturgodis innan bion igår
Vad är det för färg på din ytterdörr? hmm, asså ut från rummet är den brun
Vad är det för väder hos dig nu? -7 kanske, solen skiner
Godaste glassmaken? allt med choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte, vissa säger att de finns, jag har då aldrig upplevt de. 
Drömmer du mardrömmar? Naae, inte speciellt ofta
Trivs du med ditt jobb? Jag trivs där jag jobbar på sommaren, jag trivs som tränare och jag trivs att plugga
Favoritklädsel? stora kläder
Favoritlåt just nu? Ingen aning faktiskt
Vad ser du om du tittar till höger? mina julgardiner som fortfarande hänger uppe. haha
Vad gjorde dig glad senast? Jadu mycket, kommer inte på nå specifikt
Vad ska du göra härnäst? Åka och äta på droskan
Humör just nu?
Glad.
Kläder just nu? Min (eller någon annans hemifrån som ja tagit) morgonrock
Sommarplaner? Jobba, slöa, träffa familj och vänner
Hur många kuddar sover du med? Minst 5
Morgon eller nattmänniska?
Nattmänniska 
Vad är viktigast för dig? Min familj och mina vänner, sen idrotten
Är du kittlig? Nepp
Snarkar du? de gör ja nog...:P
Vad längtar du mest efter just nu?
En solig sandstrand, mina vänner och familj.

Kommentera

Publiceras ej