Den här veckan

1kommentarer

har varit ganska intensiv med mycket skolplugg och andra tråkigheter. Men hela veckan har jag gått och längtat till att det ska bli helg och på att min Titti ska komma. I torsdags kom hon med bussen som var försenad, men som tur kunde Jange ställa upp och köra.

I fredags hade jag skola som jag var tvungen att gå på men sen mötte jag upp Titti på stan där det inhandlades lite saker inför lördagen. Vi avslutade kvällen med pizzabak och hallonpaj samt att kolla på filmen "My sisters keeper". Filmen var grym men tyvärr fungerade inte slutet, så jag hoppas jag få se de snart.

Jag vaknade kl 07.59 i lördags, fast ja kunde sova till minst 10. Hade tjejprojeket och sedan stack vi och storhandlade tillsammans med sandy, mona och robert. Efter att inte ha haft mycket i kylskåpet lr frysen finns nu en hel del gott.
Vi gjorde oss sedan klar och begav oss mot Sandy där dt vankades fest. Eller festen flyttade till Mona, med tacos och go dricka. Titti bjöd på årets vurpa, jag garvade ihjäl mig. Vi kom in gratis på rex, vi dansade, ja fick stoppa sandy från att slå ner nån, jag letade titti, jag använde hatt, jag träffade nån jag absolut inte trodde jag skulle träffa...händelserik kväll, en trevlig kväll helt enkelt.

Nu idag har vi myst på skogis och sedan gått till stan och tillbaka igen. En mysig söndag helt enkelt.



1 kommentarer

S

08 Feb 2010 11:24

hahahahahahahha! ;)Men är de itne bra att ha en personlig livvakt med dig iaf?;)

Kommentera

Publiceras ej