Vill inte

0kommentarer

behöva sitta och plugga när det finns så mycket annat roligt att göra. Så nu har jag suttit en stund så jag kan fara iväg in till stan och kika på lite fotboll, är nån cup med en massa lag.
Igår gjorde jag min första träning på sjukt länge också, riktigt roligt trots att jag var sämst. Vi har slagit ihop Enånger och Iggesund till ett lag nu, kommer bli intressant att se hur de går när säsongen börjar. Tränaren Roger tyckte de var dags för mig att skaffa jobb och flytta till Enånger, men tveksam till de.
Syrran åkte nyss hem efter att ha vart här sen juldan, och de ord som har sagts mest i detta hus under dessa dagar är: BAJS.
Rasmus är i kiss och bajs-åldern och säger bajs till allt. Haha går inte att INTE skratta för sötare kille får man leta efter!!

Kommentera

Publiceras ej