Torsdag 9 dec

0kommentarer

Mycket som händer nu, i skolan och runtomkring.

Har haft första tentan på FeK och jag kan säga att de gick rent åt helvete, men de är bara bita ihop och invänta resultatet och omtentan. Igår började vi den sista 7,5 hp ekonomi, läraren en gammal gubbe babblade på i x-antal timmar om något urtrist. Idag var lika, rena rama sömnpillret, eller man hinner inte somna i den takt som han har, men tråkigt är det iallafall.

Var och spelade badminton mot Chorren idag, och jag tror han fick jobba en del. När jag hade 9 poäng hör jag någon på andra sidan nätet pusta:

- De här är fan de jobbigaste jag gjort!

Hahah. Att man sen fick ett sms där det står att han inte kunde gå efter bevisar också en del, vänta bara sa jag, de kommer bli värre ;)

Ikväll blir det träning och sen kommer Porre för lite sleepover. Imorn vankas det skola, lunch med Emlan, fixa outfit inför sittningen på lördag och sen idolfinal mys med Sandy :)

Kommentera

Publiceras ej