Morötter

0kommentarer

Jag fick ett sug efter morötter idag, så när jag skulle på mys hemma hos Sandy tog jag med de som fika. Kanske inte så poppis, var bara jag som käkade dom. De vart iallafall idolmys med Sandy och Mona, och innan dess bjussa sandy på massage. Kan ju säga att jag var sjukt stel, massage är bara skönt ibland, inte när de gör sjukt ont. Men nu känns de mycket bättre.

Ska sova nu snart, har en fullplanerad helg framför mig.

Lördag

- Såklart julkalendern

- Träna

- Coacha på nybörjartävlingen (där min adepter spelar som jag tränar)

- Jobba på hallen

- Plugga

- Mysa hemma

Söndag

- Jobba på hallen

- Vara tränare

- Plugga

- Träna

- Julmys hemma hos Sara med Baddetjejerna.

- Plugg....

Plugget måste jag verkligen göra, tenta på tisdag och jag finner ingen motivation, suck!



Hittade en bild på mig och min fina vän, tror den är från sista april.

Kommentera

Publiceras ej