Mina drömmar

0kommentarer

De drömmar jag har om livet är att hitta kärleken och ha pengar som gör att jag kan göra mycket, så som att resa, shoppa och njuta på andra sätt. En annan dröm är att hitta ett jobb där jag trivs och får chans att utvecklas. Jag tycker det är viktigt att lära sig saker och inte fastna i ett mönster och jobba med samma sak i 100 år.

Att resa är något jag drömmer om att göra, behöver inte vara ett år eller liknande men iallafall någon månad, vore collt att ha gjort de. Till Thailand skulle jag vilja åka och USA, sen Hongkong eftersom min bror vart där och hans tjej nu bor där.




(Stugan hemma i fina skärgården)


Att hitta kärlen vore som en dröm, att hitta den som man vill tillbringa resten av sitt liv med, sin "själsfrände".


Jag skulle egentligen kunna sitta och komma på olika drömmar som jag har hela dan, men den tiden har jag inte riktigt, en dröm nu vore att jag kunde allt inför tentan...men dit är de långt! :(

Men det viktigaste är egentligen att alla runt omkring mig får vara friska.

Kommentera

Publiceras ej