Dagens planer

0kommentarer

Här sitter jag, borde egentligen vara på gymet, men lite extra sömn lockade lite för mycket denna morgon. Ska snart iväg på Iksu för att spela badminton mot Simon igen, han skulle tydligen vinna idag, vi får väl se ur de blir med de ... haha.

Sen blire lunch, skolan, stan och städning, ska verkligen försöka klämma in plugg och pyssel också. Ikväll ska ja ha en riktig singelkväll och bara umgås med mig själv. Min partner är i Solle och Emlan har besök, då blire bara jag kvar. Men snart får jag åka hem och jag har nog aldrig längtat så mycket förr. Jag trivs sjukt bra här uppe men nu vill jag vara i Enånger en stund (kommer tröttna sjukt snabbt).

Ne nu måste jag packa väska och bege mig.

Ha en bra dag!



Mysan innan sittningen förra helgen :)

Kommentera

Publiceras ej