Är de någon som kan skriva så jag berörs är det

1kommentarer

min lillasyster. Även fast jag är dålig på att säga de är det oftast till hennes texter jag gråter. Utan att krångla till det får en att förstå det hon tänker och det budskap hon vill få fram.
Speciellt nu efter att farfar gick bort har hon skrivit fina saker om han och om vår farmor. Och det är egentligen ingen jag saknar så mycket som min älskade farmor, det är de som har varit jobbigast under den här tiden att inte kunna gå de där 200 m som det är till henne hemma i Enånger. De är det jobbigaste.

Men Majsen hon kommer bli antingen en bra författare, journalist eller bara en tjej som är duktig på att skriva, hon kommer göra mig stolt. Hoppas du vet de!





1 kommentarer

syster

11 Dec 2010 00:56

vad snäll du är!

jag tycker bara det är roligt och skönt att skriva av sig, har aldrig ens tänkt på att jag ska satsa på det. men kanske ska börja tänka i de banorna nu när du säger att jag är duktig.

Älskar dig!

Kommentera

Publiceras ej