Usch!

1kommentarer

Jag vill träna badminton för fullt nu, men det får jag inte.
Var till sjukgymnasten idag och fick just de beskedet. I fyra veckor till ska ja köra rehab innan jag ska tillbaka och se vad dom säger. Förhoppningsvis får jag ett bra besked då som gör att jag kan gå tillbaka till den normala badmintonträning, jag längtar!!

Innan sommaren var jag väldigt less på att träna badminton så många pass som jag gjorde. Jag ville inte vara låst av träningar, men nu börjar jag bli rikigt rastlös. Nog för att jag får träna annat som typ simmning och spinning, men det är ju inte lika kul som badminton har jag kommit fram till.

Men jag ska bli bra, mina hälsenor ska må bra igen, punkt slut.

1 kommentarer

Sanna

17 Sep 2009 11:53

tack så mkt :) hoppas att allt löser sig med dina hälsenor också så du får stå på en bana snart igen :) kram

Kommentera

Publiceras ej