Tisdag

0kommentarer

Tidig uppstigning för mig, Emlan och Sandy då vi skulle svettas på spinningcyklarna, och som vi svettades. Vart stolt över mig själv att jag orkade hålla allt motstånd i slutet :)
Vi var sedan upp i gymmet och körde lite innnan vi tog vår frukost vi hade med oss och åt den innan det vart lite plugg.

Jag och Emlan testade sedan Sandys spikmatta, var väl inte sådär jätte skönt att få en massa spikar i ryggen precis. Men var ändå kul att testa, en erfarenhet mer....
För att jag ska bli lite mer "inne" i den värld vi lever i passade jag på att kika på filmen "Män som hatar kvinnor" idag. Sandra tycket inte jag skulle se den själv så jag kikade på den hemma hos henne. Var väl tur det, trots att den var grymt bra var det lite läskig. Av en sådan film kan jag bli så arg, hur fan tänker vissa människor?!

Medans jag kikar på filmen bjuder jag sandra på ljudeffekter, hon stod nämligen och lagade mat som jag skulle få. Hur söt får man vara?! Hon gjorde mumsig laxpasta, grymt gott! :)

Träffade även Yo som har kommit hem från en 2 veckors lång semester, kul att ses igen efter sommaren! "Tiggde" som vanligt skjuts till träningen (därför jag har dej vännen) ;) höhö.

Nu sitter ja här med mina (min) knäckebrödmacka och ska nog läsa lite innna jag somnar.

Höörs o Ses
Mysan

Kommentera

Publiceras ej