Sommaren som gått

0kommentarer

Bästa köpet: Hmm, svår fråga, återkommer till de

Roligaste festen/utgången: Oj, alla fester den här sommaren har vart klockrena. Men Hannas 20 års fest + förfesten på studsmattan var extra bra.

Sommarens låt: Rap das armas

Roligaste resmålet: Har ju inte rest så mycket, men Gotland var klockers! Helt underbart! ♥

Bästa bio: Har inte ens vart på bio i sommar......

Sommarens foto:


En av alla fina solnedgångar på Gotland

Sommarens flirt: ;)

Bästa dagen: Överlag var alla dagar bra, svårt att välja ut en.

Jag har lärt mig: Mycket och lite därtill

Frisyren: I en knut mitt på huvudet, annars att ha lockarna framme även på fest...

Väskan: Den illaluktande fotbollsväskan...uscha!

Plagget: Bikini, de två första veckorna iallafall. Annars en Mysan klassiker: kjol

Sommarläsning: HT, Hudiksvalls Tidning

Smycken: Mitt hjärthalsband och halsbandet från Yo

Kaffe: Va? Te ska det vara, med mjölk och honung + mina vänner

Skorna: Sandaler + flippflopp

Kommentera

Publiceras ej