Ord hit och dit

0kommentarer

Emlan

Vi befinner oss i en mycket annorlunda affär och hon säger:
- Ska vi inte klä ut oss till Emos då?

Host host säger jag och ber henne kika sig runt, Emos överallt.

Mysan

- Jag skulle aldrig kunna bli en tjuv!
- För jag löser alldeles för mycket hår, dom skulle få mitt DNA på en gång.

Emlan

Härmar bankautomatens gnislande ljud

Gubben bakom får sig ett gott skratt, jag tror det gjorde hans dag.

Emlan och Mysan

- Kika in den här väskan (vi är på markanden på Hötorget)
- Det är ju en Mulberry!!
- Ursäkta, vad kostar den här?
- ...300
- Shit 300 kr, vilket kap.

Emlan springer iväg för att ta ut pengar, men har problem att hitta en automat och kommer tillbaka 10 min senare medans jag stått och hållt vakt.

- Här har du 300 kr för väskan!
- 300?
- 1300 kr ska de vara....

Jahapp sa vi och gick vidare utan väska (tills mysan hittar en för 20 kr ist)

Emma

- Min lillebror gillar att simma, han brukar simma till Tyskland....!

Rasmus

- Myyyyyyyyyy......!!!!!





Kommentera

Publiceras ej