Måndag

0kommentarer

OjOj dålig uppdatering, dåliga bortförklaringar....

Förhoppningsvis ska Sandy fixa med min design när hon får internet, jag är trött på den design jag redan har (vilket är ingen).

Lördag: Träning med truppen, dock var vi bara tre stycken där. Vi körde lite gym innna jag och Simon körde indv. träning. Jag stod typ still hela tiden (utifall min sjukgymnast skulle fråga). Men det var iallafall skit kul att få slå igen, faaan vad ja längtar tills ja får köra max!
Sen ner på stan för skattjakt med nollorna, kallt som satan, men jag tycker Sverige gjorde det bra (stolt fadder). Sandy och jag tog sedan en hamburgare på stan (!!!) för att sedan stressa hem innna vi skulle till Emlan. Vi fixade hennes hår och trots att vi var där 2 timmar innan alla andra skulle komma var vi sen så klart. Nollor och faddrar rullade in och vi bjöd på roliga lekar m.m.

Mysan var trött så hon var innne på Cororna i 45 min innan hon cyklade hem och sov kl. 23.30. Igår var vi alla sega och tog oss tillfället att äta pizza (!!!). Så mycket inyttigheter som Mysan har käkat på två dagar har inte hänt på år och dar, men nu får det vara slut på det roliga. Thats it!

Tycker om mina tjejer! :)

 

// Mysan

Kommentera

Publiceras ej