Kriget kan börja

1kommentarer

Vad får folk ut av att jävlas med mig? Är det så kul?

Två gånger har det hänt, nu senast imorse, någon vänder upp och ner på min cykel. Inte bara flyttar den utan vänder den helt upp och ner. Så himla töntigt så jag vet inte vad.

Har märkt att en läskig kille i mitt hus brukar ha sin cykel lutad mot väggen, men ingen i vårt hus äger egen rätt på cykelplatserna. Så efter att min cykel vart vänd bestämde jag mig för att ställa cykeln mot väggen (har inge bra stöd på min) när jag nu kom hem igen, var min cykel borta, någon hade flyttat den. Och vilken cykel stod inte där min hade stått? JO, den läskiga killens....

Så nu är de krig!
Man jävlas inte med Mysan, då jävlas jag tillbaka.

1 kommentarer

titti

19 Sep 2009 09:02

hahaha snygg bild. Mysan är inte att leka med. PASSA ER!!!

Kommentera

Publiceras ej