Jag orkar inte....

1kommentarer

vi har så mycket kurslitteratur just nu, tråkig läsning. Inte hjälper det att vår lärare använder väldigt stora paranteser när han ska förklara saker heller. Vi är iallafall klar med Case 1 som ska redovisas på måndag, det där med att prata inför andra har inte vart min grej, men jag har bestämt mig för att ändra på de.

Igår kväll vart det mys med mina flickor, Emlan och Sandy. Det bjöds på hallonpaj, idol och eurotrip, hur längesen var det inte man spg den?! Tiden går.

Halv nio ska vi befinna oss i biosalongen för att se "Flickan som lekte med elden". Såg den första filmen hos Sandy mitt på dagen, trots det hoppade jag till och tyckte det var lite läskigt. Hur ska det nu gå? Jag ska sitta i en mörk biosalong med ett ljud som gör att varje liten gren som bryts på duken hörs. Läskigt.
Det är i det läget man skulle ha en stor/stark/trygg/mysig famn att kunna krypa upp i, vart är mannen i mitt liv?! haha.

1 kommentarer

sandy

19 Sep 2009 17:54

Du kan få kramas med mig om du blir rädd;)

Kommentera

Publiceras ej