gaaaccchhhh

0kommentarer

jag är så törstig men jag orkar inte ta mig upp ur min uppblåsbara soffa.

Igår var vi på bio, "Flickan som lekte med elden". Den var mycket bra trots att slutet inte var det bästa, man kanske borde ta sig tiden att läsa böckerna. Mamma var ju sjukt besviken på att jag inte läste dom under sommaren, men jag hade ínte orken, undegfär som törsten just nu.

Palle och jag delade på de största bio-målet dom hade, storleken var liite för stor. Vi åt inte ens hälften av det vi köpte, trots att vi är studenter..ojoj.

Idag har jag läst, läst och LÄST. De är inte roligt men måste verkligen göras, jag firade att jag var klar med att kika på innebandy med Emlan och Elin. Eckans lag som spelade, har även hittat ögongodis där, sen äre ju många snygga killar som är där o kikar också. Så egentligen var jag nog där för att umgås och spana mer än att kika på innebandy. Om man ska vara ärlig då.


Case 1 ska redovisas o lämnas in imorn, sen är det till att börja på case 2....men snart så, då är det torsdag vilket innebär...STOCKHOLM med min Emlan♥

Nee nu måste ja dricka juice...mums

Kommentera

Publiceras ej