En tid har gått

0kommentarer

Jag har nu varit i Umeå i nästan en vecka och inte kommit mig för att blogga en ända gång, jag skyller på tidsbrist men det är nog egentligen en lögn.
Mamma och pappa var snälla och körde upp mig hit och fyllde sedan på mitt skafferi, är man bortskämd så är man. Det skumma umeå-vädret möttes jag redan av första dagen, regn/moln/sol/kallt/varmt, det är som om vädret inte riktigt kan bestämma sig hur det vill vara.

Helgen har varit en mycket bra helg, mötte upp mina otroligt söta/goda vänner för mys, vi myste genom att käka kex och en massa ostar och drack mumma. Folk dök upp och det vart en mysig tillställning. De "äldre" drog sedan vidare mot Rex men några fina själar stannade för min skull (vänta bara tills ja fyller 21, då jävlar). Men Emlan och jag orkade inte stå  kön till E-puben så vi traskade hem igen, hand i hand.
Vaknade tidigt och kunde inte riktigt sova, gick och kikade på Erics match, men tröttheten tog över och vi var ingen engagerad hejjarklack. Kvällen avslutades framför tvn....

I måndags drog skolan igång igen, Företagsekonomi A stod på schemat. Läraren verkade hyffsad trots att ekonomi inte är min grej verkade det hela ändå helt ok. Kvällen vart det lekar med nollorna och vi fick möta våra lagmedlemmar i Sverige, som för övrigt är ett grymt gäng.
Igår var det en inte fullt lika bra föreläsning men kvällen var lite bättre då det var invigning av "OS-spelen" för våra nollor. Sandys och mina ögon föll på att leta efter söta/snygga killar..tror vi lyckades hitta nån iallafall.

// Mysan

Kommentera

Publiceras ej