Tenta, Familjen, badminton, Sittning, Enånger, Uppis

0kommentarer

Ojoj vad längesen jag satt min fot här, men det blir lätt så när tiden kretsar runt att tentaplugga. I fredags var iallafall den stors dagen kommen, dagen med stort T, Tenta. Många timmar hade jag spenderat på Lindell tillsammans med min vapendragare och för mig själv.

Hur gick det då?
Det återstår att se, kändes ganska bra men jag är helldre negativ och möts av något positivt än åt andra hållet. Men i värstas fall får jag göra om den, låter inge kul, men men...

Efter tentan drog jag och Emlan på Droskan, börjar bli av en tradition, en bra sådan :) Vi mötte sedan upp de andra brudarna för lite myys på stan. Målet var att vi skulle hitta outfits inför sittningen, jag var kluven som ett vedträ, hade så mycket på g om vad jag vile vara.

På lördag morgon kom mamma och hämtade mig och det vart att kika lite på när syskonen spelade innan gymmet kallade. Har inte vart där på jätte länge pga tidsbrist och dålig motivation. Men nu körde jag på och det kändes bra, vi körde med nästa hela laget och det är alltid lika roligt.

Sen var det ju det här med utklädningen inför kvällen, jag tog med mig mamma på Barnens Hus där det inför skaffades tatueringar, nitar och ännu mer tatueringar, ojoj......
Så det var alltså Hårdrockare mitt val av utklädning fall på, mycket lyckat om jag får säga det själv.

Kvällen började redan klockan 16 där Rockstjärnor, krigarprinsessor m.m. samlades för lite gott dricka och chips. Vidare mot E-puben och god mat, trevligt sällskap och lite dans. På Cororna bjöds det på bra musik och vi dansade hela natten lång (inte konstigt att ja vaknade med ont i benen).
Vart laxpasta till nattmat och till frukost, mer laxpasta åt världen, eller hur Sandy? ;)

Söndagen var i åkandets tecken så jag packat in väska för att fara hemåt och sedan vidare mot Uppsala där jag nu sitter. Var med Hanna på matte igår, usch fy fan för den!!!
Ikväll blir det Badminton, elitserien dör mitt lag och jag såklart vara där och hejja på!

ohhhh GGooooo Umeå!!

Bilder kommer när jag är i Umeå igen.

Tjillevippen

Kommentera

Publiceras ej