Nu är man 20 år fyllda

0kommentarer

Jag har vart lite seg med att skriva här, men men det får man ta i hårda plugg tider :)

Min födelsedag började iallafall med Myysfrukost hos Emlan, där det bjöds på en massa gotta. Fick även de grymaste fotoalbumet som hon hade pysslat med själv plus att jag fick två matlådor ;) Taaack gumman!

hade vart så duktig att jag bakat till min grupp som vi smaskade i oss medans vi satt och jobbade. Träffade även min Sandy på lunchen o fick en hemlig present :)
Efter skolan for vi ner mot stan för att fixa o dona lite, fick besked om att försäkringsgrejen med mobilen skulle ta två dagar, mycket skönt!

Fick lite presenter via posten av min familj plus Titti :) Blombud fick jag också! Ojoj kul att så många tänker på lilla mig!

Pusss o kram till er alla som gjorde min födelsedag braaa! :)

Kommentera

Publiceras ej