En tidig morgon

0kommentarer

07:15 satt vi på cyklarna inne i spinningsalen för att ta oss runt "banan" som instruktören visade oss igenom. För att passet ska få godkännt av mig måste det vara grym musik, annars lägger ja ner. Och idag var det bra musik, det ger en härlig känsla i kroppen när man kommer i "mål".

Efter en bra start på dagen fortsattes den ner på stan där jag hämtade ut min nya mobil. Försäkringsbolaget gick med på att ge mig en ny, ge och ge var väl att ta i kanske. Det funkade iallafall att skriva "Tappade mobilen när jag cyklade, den hamnade i en vattenpöl, därav sprickan och fuktskadan." hehe



Efter lunch sågs vi i gruppen för an sista genomgång av caset innnan redovisning och inlämning. Redovisningen gick mycket bra och den här rapporten känns mycket bättre än den förra.
Vi hade redovisningen kl 15 och slutade kl 18 efter hemtentagenomgång, får man ens gå till kl 18? Det gjorde att jag missade träningen, vilket egentligen kanske var bra, jävla fötter

Kommentera

Publiceras ej