En lugn stund?

0kommentarer

Just nu känner jag mig stressad, och när jag blir stressad har jag ibland förmågan att bli nästan apatisk, alltså gör ingenting av det jag egentligen ska göra.

Vi har skrivit tenta och börjat med ett nytt grupparbete. Jag hamnade i en grupp där jag inte känner någon, fördelen är att jag lär känna nya människor men samtidigt är det jobbigt med alla nya intryck. Sen hamnade jag i en grupp där jag anser att de andra har med kompetens än mig, vilket känns lite jobbigt.
När vi satt idag var de dom andra som pratade och jag kom med en flick ibland, jag vill verkligen inte bli en "som glider med på en räkmacka".

Caset ska vara inlämnat på tisdag nästa vecka, vi fick det igår, här är det ingen vila heller. Bra tajmat av mig att åka till Stockholm på fredag, känns inte så passande precis. Inför tävlingen är jag rätt så laddad, men tanke på hur dåligt jag tränat så har jag inga förväntningar alls. Ska även tillbaka till Idrottsmedicin imorn för att se vad de säger.....


 

Kommentera

Publiceras ej