Det sjukaste

0kommentarer

Igår kväll var jag bjuden på middag på Allstar, min tanke var att det skulle vara jag och mina tre tjejer, Elin, Emlan och Sandy. Efter att jag varit lite stressad med att hinna med allt innnan vi skulle ner passade dem på att boka om tiden och Sandy missade bussen...jag som hatar att vara sen :P

På Allstar satte vi oss ner för att välja mat och snacka om hur dagen hade vart och bara myste. Vad händer inte då???

Helt plötsligt kommer de någon och knackar på min axel och frågar:

- Är det ledigt här?!

Jag vänder mig om och ser först inte vilka det är. Men jag inser ganska snabbt att där står mina brudar hemmifrån, Alinda, Hanna, Asta och Helena. Jag vart helt chockad och otroligt glad, ingen kunde ha vart gladare.

Emlan och Sandy hade tydligen smygit med det här och fixat så dom skulle komma, allt för min skull! Finns det några bättre? Naäe det finns de inte!

Vi hade två bord så jag försökte mingla runt bland alla och bara njuta av att jag har världens bästa vänner!

Tack Emlan, Sandy och Elin för maten och för allt annat!
Tack Hanna, Alinda, Asta och Helena för att ni tog er tiden att komma upp!

Älskar er!

Från en mycket lycklig Mysan!

Kommentera

Publiceras ej