Tatuerings tankar

4kommentarer

Jag har länge tänkt på att tatuera mig, men har aldrig funnit det rätta motivet. Min farmor betyder väldigt mycket för mig och hon brukar alltid säga: Tiden går och vi med den.
Så därför funderar jag på att tatuera dess kloka ord, men jag vet inte vart och vilket språk. Ni får gärna lägga in en lite kommentar vad ni tycker :)


1. Wakati apita na sisi ni pamoja na

2. Il tempo passa e noi siamo con il

3. Tími framhjá og við erum með

4. Die tyd gaan verby en ons is met die

5. Koha kalon dhe ne jemi me

الوقت يمر ونحن مع .6

7. Времето минава, а ние сме с

8. Ο χρόνος περνάει και είμαστε με το 

9. הזמן עובר ואנחנו עם 

10. समय बीत जाता है और हम साथ हैं

11. Tiden går och vi med den.

4 kommentarer

syster

01 Nov 2009 21:37

det är nästan finast på svenska,för då förstår även farmor, haha.



vet du vart hon har fått det ifrån då? jag tror faktiskt jag just kan ha kommit på det;p

Linnis

01 Nov 2009 21:38

Tror på spanska ja ;)

S

01 Nov 2009 22:11

Jag lägger min röst på svenska. :) Tror den kanske tappar lite känsla på annat språk, den va så fin på svenska :)

Hanna

03 Nov 2009 23:14

SVENSKA!! =)

Kommentera

Publiceras ej