Mysan goes out

0kommentarer

Jag steg upp klockan 8 idag, bra gjort för att vara mig faktiskt. Tog på mig exremt no fashion kläder och gick ut på en morgonpromenad som bjöd på soool, me like! Den var de längesen man såg upp i umeå, regndagarna får mig att vela ha snö.

Vinkade precis av päronen som drar till Värmland och 60 års kalas. Om nån timme sticker även lillebror, han ska upp till Umeå och Skelle på elitprojekt. Igår när jag kom fram hit var det Yones träff och jag inkaserade lite träningskläder :) Yonesgubben tog även fel på mig och min lillasyster, så jävla lika är vi väl ändå inte? eller....

Om 3 minuter ska Asta vara här för sen ska vi dra oss in mot staden, lite shopping och systemet. Imorn vankas de EIK-skiva, men förferre här....hoppas inerligt på att det ska bli kuuul!


Pussen flyger

Kommentera

Publiceras ej