Heelg

2kommentarer

Trots att vi nästan inte går i sklan längre är det extra skönt när det blir helg. Vetskapen om att man har friheten att göra i princip vad man vill utan skola är otrolig skön. Så tummen upp för helgen!

Efter träningen i lördags begav jag mig ner till stan och på en kort jakt efter en klänning, det vankas EIK-skiva nästa helg. Prvade 5 olika klänningar och en stackare fick följa med hem, inte fy skam.
Jag mötte sedan upp Baddeflickrna för lite mysfika på Schmäck (får dejt minnen därifrån, haha). Passade på att ta min gottedag också, en good hallon-chokladmuffin fick smyga sig ner i magen.



Vi fikade och fortsatte vidare ut på stan för att busa lite. På HM gick alla loss, utmaningen var att finna en outfit åt någon annan, orden vi jobbade under var:

-Totalt oseriöst!

Men ack så snygga vi vart, vi livade upp det annars så tråkiga omklädningsrummen ;)

Faaan de går inte att ladda upp bilderna, de kommer senare!

2 kommentarer

Sorbizen

23 Nov 2009 13:45

Ooohoo ska bli spännande när fashionbilderna kommer upp haha

proppski

23 Nov 2009 17:36

Jag hör hela sveriges befolkning skandera, ända till Ersboda: Mer bilder åt folket!! Mer bilder åt folket!

Kommentera

Publiceras ej