Fredag = Helig

1kommentarer

Hela veckan lång går jag och väntar på att det ska bli fredag, den är helig. Det är skönt att veta att helgen är på g och man ska få vara ledig. Nog för att vi är lediga nästan hela tiden under den här kursen, men ändå.

Idag hade jag verkligen svårt att ta mig upp ur sängen, den var så varm och goo, varför skulle ja vilja gå upp? Gymet väntade på mig så det var bara att traska dit. Magen, lite rygg och bröst var mina målgrupper, vill verkligen komma i form igen. Jag hatar att inte vara i form, det är något jag verkligen måste ta tag i.

Vidare mötte jag upp Emlan som var hos frissan, snyggingen vart snygg i nya färgen. Vi tog sedan med hos killarna Eric o Palle mot Övik. Första stoppet vart Fjällräven outlet, där önskade man att man hade några tusen över...men men. Två jackor fick vi iallafall med oss, dock ingen till mig.

Inne stan mötte jag upp Linus som följde med oss mot stället vi skulle käka på. Där vart det ingen studentbudget mat, vet inte om maten var värd pengarna heller, men ingen orkade bry sig. Det var iallafall kul att träffa Linus igen, har inte sett han på några månader trots att vi bor typ 10 mil ifrån varandra.

I affärerna gick vi lös, 50 % rabatt inne på Vila, så en snart ganska fin klänning + ett par örhängen fick fälja med mig hem till priset av 204:-. Bra pris måste jag säga. Emlan shoppade som valigt mycket när hon är med mig, men hon fick mycket snyggt för pengarna.

Påvägen hem var jag trött och somnade, vaknade dock av att Emlan skulle uppdatera mig om BB (vi och våra bloggar) haha.

Kvällen spederades på Nydala tillsammans med samma gäng + Idol och hallonpaj. Jag och Emlan jublade när Edddie åkte ur, ÄNTLIGEN säger jag bara! Mysig dag och kväll :)

  

1 kommentarer

sanna

16 Nov 2009 15:51

jag säger också ÄNTLIGEN till att eddie åkte ut :P hur går det med dina fossingar? kör du nå badmin?

Kommentera

Publiceras ej