En ensam kväll

0kommentarer

Att jag har otroligt svårt att komma upp på mornarna är ingen nyhet men otroligt frustrerande. Missade första bussen till hallen imorse och fick stå ute och frysa, vintern har börjat smyga sig fram. Väl på hallen vart det en kort visit på gymmet med Lisa o Abbe.
Var sedan tränare för tjejprojektet, sjukt att man får pengar för att göra något så simpelt. Aja, jag ska inte klaga. Sen ställde jag upp på en match mot Abbe i någon ny slags sport...typ som en kombo av boule och bowling. Vi var sämst bägge två, men som dom andra sa,:

- ni vart väl inte bra på badminton första gången ni testade det heller?

-Jo,... (önsketänkande)

Tog sedan bussen ner mot stan och mötte upp bruttorna. Emlan stod som vanligt för den mesta shoppingen ;) hehe. Lunch/middag på stan sen vidare mor ersboda, aldrig har jag och emlan vart i en affär så kort tid. Vi gick in och ut igen (kan bero på att vi var där typ 5 min innan de stängde)

Eftermiddagen/kvällen har jag bakat bröd och softat. Jag uppskattar verkligen att bara få vara hemma och bara ta det lugnt. Alla party känslor har försvunnit, jag spar mig till den 28:e då EIk-festen är.





Kommentera

Publiceras ej