Vågen

0kommentarer

Tur
Det är låga nummer som gäller idag om du vill vara lyckosam i spel. När det gäller färger är ljusare bättre än mörka.

Hälsa
Att äta hälsosamt är bra för kroppen. Tänk på vad du äter extra mycket idag och försök att dricka mycket vatten.

Ekonomi
Din ekonomi ser ut att förbättras men inte på det vanliga sättet

Arbete
Det är inte med någon större lust som du går till arbetet idag. Du gör det mest för att sitta av några timmar.

Kärlek
Din partner kan visa ointresse när du idag föreslår en gemensam aktivitet. Detta kan leda till en liten dispyt.

Relationer
Försök att behålla lugnet idag. Det kan hända att någon nära dig behöver stöttas, både emotionellt och ekonomiskt.


Hmm, det där ar mitt horoskop, vet inte riktigt hur jag ska tolka de. Men på Ekonomi ser det iallafall bra ut, jag ska nog ut på gatan som jag hade tänkt iaf ;)
Sen har jag ingen partner så det ska vara mina dammråttor Halvar och Set som jag får ta åt mig för då :P

Kommentera

Publiceras ej